Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Levande död..

Ja så känner jag mig efter kryssningen haha..

Ja det blev ju som sagt en impuls kryssning med tattoo båten, tillsammans med folk från hofors och torsåker! Tror vi var 16 st som åkte, trevligt som fan! Kände bara 3 av dom, men resten var skit härliga! Skulle dela hytt med 3 okända tjejer, så var väl lite små nervös över de med de gick hur bra som helst, dom var så trevliga så =) Och vilka fyll skallar dessa människor var! Haha. Somna med ansikte i maten, sov under sängen, gick runt utan kalsonger utan att märka de, osv osv haha!

Mad Sin var grymma! Frantic Flinstones också =) Bob Log var as cool haha! Synd att man var så slut supen redan då :( Somnade tidigt, runt 4, hade piss ont i huvet :( Men bättre var det dagen efter, och hejsan hoppsan vilken fylla på blev! 

Jag, Hanna, Christoffer och Jonas satt ute på soldäcket och drack nån öl, bordet brevid Mad Sin, coolt ;) Sen gick vi in och fortsatte att svina, jäklars va full vi blev! 

Jag drog av världens vurpa i trappen, haha! Lite pinsamt, jaa.. Och i samma veva så söp jag bort telefonen också, jävla skit haha. Då var de typ bara en timme kvar innan vi skulle kliva av båten, tyspiskt. 

Buss resan gick rätt fort hem iaf.. Bror kom och hämta mig, vi åkte och köpte lite mat på donken åt mig sen körde han hem mig till mamma. Jag åt nån tugga av maten, sen slängde jag mig i sängen och slocka som en sten, var helt slut. 

De var skit kul iaf! Otroligt härligt gäng jag åkte med. Hoppas det kommer att göras om! De pratades om Rock At Sea, har hunnit fyllt 20 då så då kan man ju hänga med =) Men får se hur de blir =)

Har iaf köpt en telefon nu på tradera, de är fan inte värt att köpa nå dyrt. Inte för mig iaf, för nu ahr jag ännu en gång fått uppleva hur enkelt det är att bli av med telefonen. De vart 480 kr för telefonen+frakt.. Tänker fan aldrig slänga ut mer än 500 kr på en ny telefon! De är bara inte värt de. Skiten går sönder sen super man bort den.. Vad är de för mening då? Haha. Bara jag kan skicka sms och ringa så är jag nöjd =)

En sån här blev de (fast begagnad)



Ikväll blir de bara lugnt, sket i söderhamn. Tv och götta får de bli!

Guudbaj
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: