Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag

Jag som skulle börja gå upp tidigt nu så jag vänjer mig lite tills jag börjar jobba..
Jo tjena, halv 10 orkade jag gå upp idag! Suck haha. Dessutom skulle jag ju bege mig till skogvallen varje dag för att springa, men efter att min lillebror hade varit där med klassen och de hade sett två huggormar och en snok på spåren så vägarar jag gå dit! Kanske ska satsa på trebo istället.. Men gillar skogsvallen mer!

Igår höll jag och mamma på och pyssla ute, fixa till lite på altan och ute i trädgården. Sen vart de en promenad på kvällen! Nå mer än så hände de inte igår..

Just nu sitter jag och dricker kaffe i sin vanliga ordning! Tänkte ta en promenad efter de men kom på att de är bättre att jag städa undan på mitt rum först (packningen sen kryssningen ligger spridd över hela rummet än haha) och så diska, ta reda på tvätt och laga mat. Så de får bli en promenad ikväll istället!

Längtar tills på lördag!! Då är de sandviken cruising =) En av hjödpungterna på året! Hoppas på bra väder bara.. Ska iaf hem till Krille då, Lojsan och jag ska sitta där och dricka lite innan =) Nära till stan då.. Lät som om att de blir lite mat då också =) Hoppas på en trevlig kväll!

I morgon är det två år sen min kära morfar dog, så jag kommer nog att bara hålla mig inne då och spendera dagen tillsammans med mamma. Det är en jobbig dag för oss båda.. Usch, jag saknar honom så <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 KNUGEN L.W
skriven :

Klart du ska få mat, ska feeda dig ja haha :D