Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måste bara säga..

.. att jag är grymt trött på folk som ska trycka ned folk som följer nån sorts sport. Jag älskar sport! Hur skulle denna värld se ut utan sport? Läste i morse en insädare om dena nya banan i Tierp, de var ett jävla tjat om miljön och de stackars Tierp borna. Okej, kanske inte de bästa för miljön, men de finns dom som lever på de där. Deras liv kretsar runt dragracing! Och folket i Tierpo är nog bara glada över den nya banan, jag menar, Tierp är en skithåla ju! Måste va kul att de händer nå? De kommer att va EM där på den banan, folk från hela världen kommer dit! Är inte de kul? Varför ska folk vara så neggativa mot sport?

Och så blir jag så jävla trött på tjatet på facebook om hur värdelös sport är. Speciellt mycket var det igår, i och med VM finalen i hockey. Alla tjata om hur fjatigt de är med killar som åker efter en puck och dittan och dattan. Men om ni inte tycker om de, varför då lägga ned energi på det? Är ni ''tuff'' bara för att ni inte tycker om sport och visar det? Knappast. Och detta gäller många utav mina raggar vänner faktiskt, för de ligger väl inte kanske i en raggares natur att gilla sport, haha. Så är de, de vet jag! Men de finns faktiskt dom som gillar det också. DET HANDLAR OM RESPEKT FÖR VARANDRA (!!!!!!) Gillar du inte sport, okej de skiter jag i. Alla får tycka vad de vill, inte sant? Men låt då oss som tycker om sport få göra det också, utan att bli ned tryckta.

Det handlar som sagt om respekt, så visa lite respekt nästa gång ni häver ur er nått på tex facebook. Lägg er energi på något annat.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: