Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Morgon kaffe <3

Sitter just nu och tar en kopp kaffe och läser aftonbladet och lite bloggar.. Ska strax gör mig klar och bege mig till af för och lämna ett papper. Lika bra att gå dit tills de öppnar, så man slipperköerna. Sen ska jag hem till mamma och umgås med henne ett tag tänkte ja, sen mot skogsvallen för att springa av mig lite.

Och de ska jag försöka fortsätta med. Från och med nästa vecka ska jag börja gå upp kl 7 på morgonen och bege mig till skogsvallen och springa. Måste vänja kroppen med att gå upp tidigt tills jag börjar jobba. Annars sover jag till 9-10.. När jag väl börjar jobba så lär jag gå upp halv 6 på morgonen.. Usch haha =) och sen kommer man inte hema förän efter 4 nångång. Hade hellre jobbat förmiddag än dagtid! Menmen, that's life. Känns som om att de bara kommer bli att sova, äta och jobba dessa månader..

Igår skulle jag beställa hem lite kläder från HM, men precis när jag ska betala så tar de sakerna jag vill ha slut! Suuuck. Så nu lär jag bege mig in till valbo nån dag.. Ska köpa nått åt lillebror tänkte jag, han slutar ju 9an snart! Hittade en skit snygg tröja och ett armband åt honom på hemsidan, hoppas dom hade de i butiken också =)

Ser ut att bli dåligt med söderhamn i helgen.. Nån som har nå förslag på vad man ska göra ist?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: