Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag

Mina sol exem har börjat slå ut i ansiktet nu =( Inge kul!! De kliar som fan.. Tur att de inte syns nå, de känns bara.. Usch. Men de går någ snart över, hoppas jag..

Har dammsugit här hemma hos pappa nu på morgonen, och suttit och kollat på en ny bikini. Hitta en skit snygg på tradera! Får se om jag budar på den eller inte. Jag och Louise ska in till valbo nån dag också, så ska kolla på nån där med.. Egentligen behöver jag bara ny bkini trosa, för de jag har är svarta och när man ska sola så bränner man ju röven av sig! Så vill ha nå vitt/svart som passar till den svarta över delen.. Aja, får se hur de blir med den saken! Kommer förmdoligen inte bli nå badande i år iaf, så skulle lika gärna kunna skita it :P

Ska strax gå hem till mamma och kolla om de finns nå roligt där att göra. Ska iaf ha sönder ett par gamla jeans tänkte jag, använder som knappt endå då. Tänkte föröska slita dom på ett snyggt sätt, får se hur de blir =) Kommer förmdligen få kasta dom innan de är klart.

Nästa helg kanske de blir eckerö med mammsen, hon var ledig då. Vi tänkte ju åka den 27e, men då jobbar hon så de kanske blir nästa helg ist. Hoppas de! Fast egentligen har jag inte råd.. Men de skiter man väl i? =) Måste köpa med mig en massa götta hem.

Nä, nu ska jag göra mig klar sen börja vandra.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: