Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Summer wine

Lyssnar på Hotrod Frankie - Summer wine, grymt bra!

Igår upptäckte jag att lampan/blixten på telefon jag har köpt inte funkar. Och idag märker jag att ena sidan av toutch skärmen inte funkar. Så när jag ska svara när nån ringer så funkar de inte! Eller 9 av 10 gånger funkar de inte, jävla piss saker. Men nu har jag köpt en ny igen, en LG KP500. 


Den va i nyskick iaf så hoppas den funkar bättre.  De är ju så roligt när säljarna säger att de ska va fullt funktionell, men inte är de. Och inte har jag nån rätt att få tillbaka pengarna heller.. Men aja, skit samma då. Nu vart de iaf 1000 kr för en ny telefon, 485 för den jag har nu, och 547 för den jag nyss köpte. Segt! Men de skiter man väl i.. 

Idag blir de nog bara lugnt verkar de som. Ska strax ta reda på tvätten, sen äta lite och träna. Usch va jag har slarvat med de och med maten. Men jag har tappat lusten för de.. Jag menar, så tjock är jag inte.. Gillar trots allt mina former ganska så mycket =) Men man mår ju dåligt när man ser kort på en för 3-4 år sen, fan va smal jag var då.. Men aja, finns viktigare saker här i livet än vikten. Så länge man mår bra! =)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: