Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

The last drop

Kom nyss hem från valbo, var dit med Lojsan. Köpte en ny bh, ögonbryns penna, eyeliner, lösögonfransar, hårspänne, örhängen och de viktigaste av allt, LEPSYL! Haha. Louise hitta en skit snygg tshirt, linne och lösögonfransar. Och så klart åt vi IKEA korv efteråt =D

Nu är jag trött och slut i huvet, har lite släng av migrän. Inte blev de nå bättre av en sak jag nyss läste heller. De var bara droppen, nu ger jag upp. Har tappat hoppet om dig. De är liksom inte värt att slänga ut så mycket energi på en människa på de viset som jag har gjort, och bara få skit kastat tillbaka i ansiktet. Nä, en fet ursäkt vill jag ha annars så kan du hålla dig borta från mig!

Nått glädjande dock är att Louise fick hem sin student klänning idag och den satt skit bra på henne =) Längtar såå nu! Haha. De kommer bli ett riktigt kalas. Och så skrev Mia att om dom får igång bilen tills på lördag så kunna vi åka med henne och Lea, så hoppas dom får ihop bilen! Annars får vi gå haha.

Nu ska jag slänga mig framför tv'n ett tag tänkte jag, sen kanske ut och handla med pappa. Måste köpa kött och sallad tills på lördag! Sen blir de sons of anarchy resten av kvällen =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: