Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag

Kan ni tänka er att redan nästa månad är det Juni!? Jag kom nyss på det, det är ju helt sjukt va tiden har gått fort nu. Jag gillar inte riktigt de, de känns som om att de går för fort och de påminner en om hur fort sommaren är över. Det ogillas starkt! En massa roligt är de som händer under sommarens tre månader iaf! ;

Juni; Louises bal och student
Rock på Jäderfors Holme
Dagen innan midsommar ska spenderas med Mamma och bröder i Gammelstilla
Midsommarafton och midsommardagen spenderas i vintjärn. Klubben ska ställa upp och jobba då.
På midsommarafton kommer Tina hem <3
Och nångång i Juni är det cruising i Falun & Hofors också

Juli; Big lake run i Rättvik
POWER BIG MEET!!!!
Fest hemma hos mig, grillning och kubb med de närmsta <3
Resa till Norge (förhoppningsvis)
Cruising i Falun igen
Classic car week börjar i slutet av Juli

Augusti; CCW fortsätter
Alan Jackson i Etuna den 10e
Cruising Forsbacka
Cruising Söderhamn
Cruising Gävle

Sen var det roliga över! Sommaren går allt för fort..

Idag blir de en tripp till valbo med Lojsan. Ska föröska få med mig nå vettigt hem och inte bara en massa skit! Egentligen behöver jag bara nytt smink och ett lepsyl. Men skulle behöva en ny BH och bikini.. Får se vad man kommer hem med!

Men innan det blir de träning och promenad!

                               

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: