Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ut på farliga vatten!

Detta blir sista inlägget innan jag drar iväg ut på farliga vatten!

Sitter just nu och dricker kaffe. Ska måla naglarna efter det, och sen hoppa in i duschen. Sen vänta på att mamma ska komma förbi en sväng, sen packa, laga mat, och sist kommer Lojsan och hämtar mig och skjutsar mig till gävle =) Där ska jag möta upp Halfvars, Hanna och Christoffer + alla andra. Sammanlagt var vi 16 st som skulle åka! Kul =) Sånn lättnad igår när jag fick veta att Hanna och Christoffer skulle åka med samma gäng som mig haha. Så jag känner några iaf =) Dessutom är de två till från klubben som ska åka, kul!

Hoppas det blir en rolig resa! Men de tror jag nog =) De jag gruvar mig mest för är att jag ska dela hytt med folk jag inte känner haha! Men de är bara en natt så de ska inte va nån fara =)

Skål och bortkommen, borta bra men helt väck bäst!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: