Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Effektiv!

Ja ibland är man effektiv :) hittills har jag hunnit med en lång promenad i solen, tvättat och städat bilen, lagat mat och tagit reda på tvätten. Ska dricka kaffe nu sen dammsuga hela huset och torka golven. Efter de så ska jag kolla på de nyaste soa avsnittet :)

Styrkepasset igår var as härligt! Inte alls lika jobbigt som sist. Har inte lika mycket träningsvärk nu haha.

Imorgon ska jag sätta upp utebelysningen och ljusstakarna tänkte ja. Sen på kvällen ska jag agera chaufför åt mamma som ska ut med jobbet sen bara mysa i min ensamhet med en massa gotta och ladda upp inför lördagens äventyr!

Har för övrigt fått i pluggarna nu :) äntligen! Har 10 mm nu, är skit sugen på att töja till 14, men ska försöka att inte göra de haha..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: