Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

God morgon

Eller ja.. Vet inte om den är så god egentligen. Fick reda på att en bekant dog igår. Enligt rykterna tog han livet av sig, men jag vet inte om de är sant eller inte. Hemskt i vilket fall. Att alla dessa unga människor ska lämna oss i förtid :( Vila i frid Cim!

-

Igår hände de inte allt för mycket. Var ut på lång promenad på morgonen, sen kasta jag i mig lite mat och vidare till sängen och somnade av ett tag innan de var dags att bege sig iväg på möte med klubben. När jag kom hem så grisa jag ner mig i sängen igen, kollade på tv och fläska chips i min ensamhet. Somnade innan Beck var slut..

Vaknade av att jag kände att ena töjningen hade åkt ur i morse. Flög upp i full panik! Haha. De växer igen på en gång om de åker ut! Och så även nu. Så lära byta till staven igen på vänstra örat. Skit drygt! På de högra har jag kommit till 8 mm, är fortfarande kvar på 6 mm på de vänstra. De vill sig inte alls. De blir bara inflamerat, spricker och smycket åker ut. Men jag tänker inte ge mig! De får ta den tid de tar.

Sitter och dricker kaffe nu och sen ska jag städa undan på rummet och efter de slänga i mig lite frukost. Sen ska jag åka till valbo! Ska kolla om jag hittar nå kängor. Måste ha!! Sen ska jag även kolla på en iPhone 4s. Ja, ni läste rätt. Har fått för mig att jag ska ha en sån nu! Och antagligen kommer jag hem med en. Sen kommer de nog ta månader innan jag förstår mig på de där skiten! Kanske man ska passa på att kolla efter lite julklappar å? Och en present till Louise, inte så långt kvar tills hon fyller 20 nu inte! Får se hur jag gör..

Öh, ja.. Nu äre dags att göra nått känner ja!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: