Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hardcore superstar

Vilken härlig morgon :) skönt med sol! Som vanligt är jag vaken tidigare än vad egentligen behöver.. Men skönt de å.

Har sminkat mig och packat väskan.. Väntar bara på att håret ska torka så ska jag fixa de sen är jag klar för avgång. Vid 13.30 ska jag börja åka mot Ockelbo och sen ta tåget därifrån till Bollnäs, där kommer Max och hämtar mig. Hatar att köra bil när jag är bakfull, därför tar jag tåget. Dannberg åkte dit igår, så kan åka med han hem. Skönt.

Förhoppningsvis blir de en lyckad kväll och natt. Men de tror jag nog :) ska bli skönt att komma härifrån ett tag och träffa lite nytt folk.

Får se när man kommer hem imån, hoppas att de blir i rätt skaplig tid.

Nä, nu ska jag kolla på uppdrag granskning.. Ha en bra lördag alla!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: