Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Rock At Sea 2011

Så.. Nu ska jag ta mig tid och ork till att skriva om helgens kryssning.

10.30 befann jag mig i hofors, och bussen börja rulla mot sthlm. Vi var där ca kl 16, de tog alltså ca 5½ timme att åka dit!!!! Sååå jävla segt. Snacka om att de var skönt att komma fram till slut.. Vi var ett gäng på 15 pers typ som frakta våra rövar till nån pub då, tog nån stänkare där i väntan på att få gå på båten.

När vi äntligen fick kliva på så var de bara att börja göra sig i ordning och bege sig till taxfreen. Sen vart de hytt supa ett tag innan vi drog till fin resturangen och åt =) Mycket gott vare. Men dyrt! Och full blev vi. Eller iaf jag haha. Mycket trevlig middag iaf med många goda skratt =) Efter det fortsatte hytt supningen och sen var de dags att bege sig till dansgolvet, The Errols skulle spela. De var de enda bandet jag brydde mig i att se under kryssningen. Faaaan vilket ös de var alltså! Försökte stå nere på golvet först och kolla men de gick fan inte, var knuffad, slagen och folk stampa en på fötterna. De var så galet mycket folk! Så förfraktade mig upp till övervångingen ist. Liite lugnare där =)

Vart så där dyngis igen efter det, haha. Vettefan hur mycket pengar jag gjorde av med i baren.. Vill nog inte veta heller! Vid kl 4 på morgonen kände jag att de räckte för mig så började röra mig mot hytten. Men halvvägs så träffade jag på nån trevlig snubbe som jag sprang runt med till halv 8 på morgonen haha. Jävligt trevligt vare! Men jisses så trött man var dagen efter då..

Vaknade typ 2 timmar senare, fullt påklädd, liggandes på täcket, utan kudde, på all packning.. Fyllsnöre! Haha. Mådde piss verkligen, fy satan.

Och så började den 5 timmar långa hem resan.. Fyfan för den!! En kille spydde ner sig, nån hade skitit sönder toan, och som inte de vore nog.. Så var de en kärring i sätet bakom mig som sög av en yngre kille, helt öppet! Jävla äckel. Fick höra idag att hon tydligen hade sugit av en till kille då med. Och på resan dit hade de varit nå killar som hade fingrat henne. På en fullsatt buss. Vilka jävla vidriga människor de finns!!

Var ju ganska så jävla glad när man äntligen fick komma hem iaf. Men de var en kanon kryssing iaf! Kul att få träffa folk som man sällan ser nu för tiden.. Och kul att få träffa lite nytt folk också =)

Håller på och laddar upp några klipp därifrån nu på face, bilderna kommer upp imån.. Ni får några smakprover nu =)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: