Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tisdag

Ligger på soffan nu, har tänt ljus och kollar på Oprah, mys de. Skönt att va ensam hemma ett tag!

Om ett tag tänkte jag ta tag i disken och städa mitt rum och få nån ordning på mina kläder.. Sen blir de true blood resten av kvällen.

Snart är se helg igen och de innebär Edsbyn/Bollnäs. Ska bli kalas att se hardcore superstar igen! Synd att inte Louise kunna hänga med den här gången, blir inte samma sak utan henne :/ men de får väl gå ändå!

På tisdag ska jag följa med mamma till Stockholm, hon ska till sjukhuset. Så tänkte att jag lika gärna kan följa med och hålla henne sällskap eftersom jag inte har nå bättre för mig :)

På söndag är de första advent utfall nån har missat de.. Helt sjukt vad tiden går :S

Tidigare idag var jag och Louise på vattengympa och efter dr åt vi frukost, hur gott som helst var de :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Blogghjälparn
skriven :

bli medlem på http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=762 och få presentkort på kända skoaffärer! är 100% gratis och funkar till 100% !! :D

2 william
skriven :

mumsig bild & läskig header:3



Vad tycker du om mina "Cutiepie" modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

3 HANNA
skriven :

läskig header, haha :)

4 Johanna
skriven :

Titta gärna in och svara på dagens fråga som handlar om julklappar!! Jag postar alla svar på bloggen och länkar senare ikväll! :)



Hoppas du får en bra kväll :)

http://kaffeflackar.blogg.se/2011/november/julklappstips.html#comment

5 Lucas Gustavsson
skriven :

hej på dig! Vi är tre personer som driver ett UF-företag. Du skulle göra oss en stor tjänst om du gick in på FB och gillade vårat företag:



http://www.facebook.com/multiscarf



:)

6 Rebecca
skriven :

najs ^^

7 LIIV - vanlig men unik
skriven :

Det där såg grymt gott ut!

8 Mother&daugther design
skriven :

Hej! Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickat och virkat. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Julen närmar sig, varför inte köpa en julklapp från oss till någon.. Allt är FRAKTFRITT och vi erbjuder varor till minimum pris. Välkommen in till oss!

9 Jenny
skriven :

Ha en fin kväll! :)



Kika in i min blogg om du vill ha mode tips & inspiration.



Kram

http://jennyvuongs.blogg.se

10 Fraj
skriven :

Jag får sån ångest på att det är advent redan!!!

11 Linh
skriven :

Härlig blogg gillar den galet mycket starkt !



Kolla gäna in min blogg och säg vad du tycker om min eventuella nyår/julklänning .. kram !