Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Vad fan hände?

Ja.. Det kan man ju undra. Och de har jag undrat enda sen jag vakna i söndags.

På vägen till sthlm och båten så hamnade jag och Louise på en buss full med gamlingar, jätte kuul! Vi fick inte ens sitta brevid varann. Och inte kunna vi dricka öl heller. Vafan! Då höll jag på att lessna ur helt. Vela bara sparka nån på samlbenet! Som tur var så gick resan rätt fort ändå. Kom rätt sent till terminalen, och skönt var de för då slapp vi vänta på att få kliva på båten.

Vi gjorde oss klara, käka lite, drog till taxfreen. Efter det börjar minnet att svika mig.. Vi såg iaf Scar Symmetry, det minns ja. Sen tror jag att vi mest satt i hytten och söp. De vart några rödvinsolyckor där, hela jag var dränkt och hytten likså! 

Det hände en massa konstigheter på natten/morgonen sen. Jag vart dyng och visste inte riktigt vad jag höll på med! Exakt vad som hände tänker jag inte dela med mig av ;) Minns fan knappt hälften av de ändå, så de finns inte så mycket jag kan säga heller haha. Helt sjukt vare iaf och jag har en sån grym ångest över de! Men kul vare!.... eller? Haha.

Vaknade upp på söndagen och mådde prima faktiskt. Vette fan vare var för fel då, jag som hällde i mig rätt fint under lördagen. Efter ett tag började jag fundera på vad som hade hänt bara för några timmar sedan, och vela då bara gräva ner mig själv. Jisses. Gick runt med den där obehagliga ångest känslan i kroppen hela dagen! Ni vet säkert själva hur de känns, inte kul. Inte kul alls!

Vi klev av i Riga iaf och gick runt lite. Tog sin lilla tid innan vi hitta till stan! Hittade på en restaurang till slut också, så vi stannade till där och käka lite sen började vi röra oss mot båten lite sakta. Tog en liten power nap när vi kom tillbaka, sen var de bara att slänga sig i duschen och efter de slänga på sig lite krigsmålning. Sen var de full fart igen. Vart full satan. Ovanligt? Nä. En trevlig händelse dök upp mitt i allt, som jag önskar att jag mindes lite mer av.. (Förbannade sprit!) Sen gick vi iväg för att kolla på Sister Sin, men vi vart inte kvar där länge. Båtfan började gunga så in i hela helvete, och de i kombination med att va skit full är inge vidare. Men andra ord började jag må illa. Så gick tillbaka till hytten. Somnade inne på toaletten. När jag vaknade igen så tvingade jag mig tillbaka ditt scen för att få se nån låt med dom iaf. Vart väl 3 st om jag inte minns helt fel..

Sen var de dags för Skitarg! Och så klart precis när dom börjar spela så känner jag hur de börjar rinna i käften. Så de var bara att lägga bena på ryggen och kubba satan till närmsta toalett, klarade mig dock ifrån att spy, sen kubba tillbaka snabbt som blixten. Förjävla bra spelning! Helt sinnesjuka är dom.. Man kan inte annat än att älska dessa människor, eller vad dom nu än är. Kollade på freakshowen som dom höll i efter spelningen också, sen var de dags att gå och lägga sig. De var då inte många timmar kvar tills båten skulle va i hamn.. Mådde fortfarande piss när vi gick och la oss, men lyckades somna till slut iaf.

Hem resan vart fylld med härliga skratt. Vilka sluta människor de finns alltså, haha. Dessa byfånar.. I love them!
När jag väl kom hem så var de tomt hus. Mörk, kallt och tyst. Fan va deppigt de blev! Inte ens katt fan var hemma. Slänge mig i sängen runt 15, och vart kvar där till 8 i morse. Under tiden låg jag och funderade på vad fan som hände egentligen, vad fan jag tänkte med och hur fan man ska kunna släppa det haha. 

Så har tankarna gått hela dagen idag också. Känns som om att jag lever i en dimma. Fattar varken ut eller in. Men de var väl kanske inge nytt för mig? Haha. Tog en promenad och en dusch på eftermiddagen iaf, så vaknade lite till liv. 

Som sagt har jag en sjuk ångest över saker som hände och skulle helst vela glömma allt. Men vafan, helt jävla sinnes sjukt kul var de! Roligaste kryssningen jag har varit på, helt klart. Är så jävla tråkigt att de är över nu. Och kom nyss på att jag har fan inget att se fram emot nu. Inget som känns kul just nu iaf. Hejhej höst depp, du var inte saknad. Nu blir de fan nyktert ett tag framöver känns de som, de behövs.. 


Så klart hade kryssningen inte ens varit hälften så kul om jag inte hade haft Louise med mig!
Fler bilder finns på face som vanligt..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: