Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Grå söndag..

Mys väder idag!!

Låg kvar i sängen till kl 10 i morse, skönt!! Slänge i mig en macka sen drog jag igång en tvättmaskin och tog reda på disken. Och plockade undan på mitt rum. Idag är de en städ dag känner ja =) Ska tvätta en maskin till, sen laga mat, duscha, fortsätta inne på rummet, sy om ett linne och söka ett jobb. Sen är de dags för möte med klubben! Och efter det blir de väl bums i säng antar jag..

Igår var de en sväng till valbo. Kom hem med en vinterjacka, vinterskor, strumpbyxor, olja till naglarna, nagellack borttagning, en klänning och parfym. Inte så mycket saker, men de vart dyrt ändå tack vare jackan och skorna. Men de behövde jag verkligen! Mina gamla jackor är urtävttade och börjar bli för små. Och nå vinterskor har jag aldrig ägt, haha. Denna vinter skulle bli minst lika kall som förra, så de behövdes verkligen.

När jag kom hem från valbo så fixade jag lite mat, sen vart en en promenad.. Och efter de vart de inte många knop. Kollade på tv till 21, sen började ögonen falla ihop, så då gick jag och la mig och somnade som en stock. 

Imorgon är de måndag, och ny arbetsvecka. Suck!! På fredag ska vi till Wij Trädgårdar på nå föreläsningar och nå skit. Ännu mera suck.. Får dock sovmorgon och slipper jobba, så ska väl inte klaga =) 

Nä nu måste jag fixa nå mat känner ja!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: