Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

RockBitch Boat 2011

Ligger i sängen just nu och väntar på att håret ska torka. Ska bara fixa de sen är jag klar! Och så ska jag kasta ihop nå mat.. Kl 12 börjar vi rulla mot gävle, kl 13 går bussen därifrån! 

Vid 17 nångång lättar båten ankar och så är festen i full gång!! DE SKA BLI SÅ JÄVLA KUL!!!!
Kommer hem på måndag igen, om jag överlever resan vill säga.

Igår var jag, Louise och Max till falun och kolla på Skitarg! Så jävla bra var dom! Ser fram emot att se dom på söndag natt/morgon igen, för tredje gången =) Bättre band som levererar så in i helvete får man leta länge efter!

Nä, nu ska jag packa ner de sista sen fixa lite mat!

Ha en bra helg alla!!


Jag & Vulva igår!


Fett me ös kommer de bli!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: