Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sämst..

.. på att uppdatera bloggen. I know!

Men nu så.

Kl 19.30 idag så fick jag äntligen dra av mih arbetskläderna.. Drog till valbo direkt efter jobbet med mamma, ch vart kvar där, enligt mig, på tok för länge!! Ska aldrig mer åka dit med henne. Köpte en massa skit gjorde jag också.. Ett par kängor, lack leggings, ''fin'' byxor, guns n roses t-shirt, nirvana oversize linne, torr shampoo och en tjock tröja. Bara en massa onödigt skit haha. Dessutom åt jag på donken efter åt, fy mig!! Men jag var så jävla hungrig. Hade jag hållt mig 5 dagar till så hade de varit 3 månader sen jag åt på donken sist. De var när vi åkte hem från power meet de.. Shit, tänk att de är så länge sen vi var där nu.. Vill tillbaka!!

I morgon åker min vapendragare Louise på Sweden Rock kryssningen, inte nå avis, jag lovar!!! Glöm förfaaan inte flytvästen nu!! Och sup lungt, vill ha tillbaka vid liv så vi kan röjja loss uta bara helvete på Rockbitch!!!

Nä, nu ska jag fan sova. Nå längre blogg inlägg än så får ni inte ikväll!

God natt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: