Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Close-up

Ja jag säger då de ja, vilken kryssning haha!

Båten lämnade hamnen 19:30 i torsdags, då var de bara att bege sig till hytten och göra sig klar, sen tänkte vi att vi skulle till taxfreen och handla, men de var en sån satans lång kö och vi gick och åt lite istället.. Sen tillbaka dit, nästan lika lång kö då med men de gick rätt fort ändå. Köpte öl och nån cider som vi kunna hinka i oss i hytten =)

Raubtier var de första som vi såg på natten, så grymt jävla bra!!! Sen var de Hardcore Superstar, och dom var ännu bättre! Fyfan vilket ös de var alltså. Jag och Louise var så jävla dyng haha. Jag brännde nästan 800 i baren den kvällen, rackarns va mycke sprit vi drack! Minns inte ens hur vi tog oss till hytten på morgonen haha. När jag vaknade några timmar så var jag så lycklig när jag märkte att jag låg i min egna hytt iaf haha.

Konstigt nog var jag inge bakis när vi vaknade, fattade ingenting. Förra helgen drack jag knappt nått, men var så sjukt bakfull på söndagen. Men igår kände jag mig bara lite trött. Tog en frukost öl, sen var de dags att göra sig klar och så gick vi och käka taco buffé =) Gött!! Sen var de dags för de vi hade väntat på - SKITARG!! Fyfan va bra dom va!! Dom är helt sjuk i huvet, har aldrig sett en liknande spelning. Tänk er själva, ett gäng blodiga clowner med blöja som slåss med dildosar, hånglar med varann, halft sätter på varann och ja.. En massa annat konstigt haha. Jag skrattade som fan! I oktober spelar de i Falun, då ska jag och Lojsan dit har jag bestämt!!

När vi kom tillbaka till gävle med bussen så satt jag och Louise på en bänk och drack en öl haha. Sen drog vi till max och käka innan vi drog hem =) Somna som en stock.

Hade så sjukt kul, de kosta skjortan man de var fan värt varje öre!! Tack som fan till Louise som följde med <3
Bilder och filmer från spelningarna kommer upp på face i morgon skulle jag kunna tro =)

Nu ska jag hoppa in i duschen, men först tvätta lite. Sen göra mig klar, kl 15 ska famlijen och släkten äta på Oden Grillen, jag fyller ju år på måndag men vi firar det idag. Sen hem till Freddeboy och ta sig några jäklar, sen ute på mulle och 8an. Vi ses väl ute?


Min outfit =)


Louise och Barnet i Skitarg! 
En annan vågade ju inte gå fram och fråga om man fick ta ett kort, ångrar de nu!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: