Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

FREDAG!!!

Jag ser ljuset i tunneln =) Äntligen fredag! De har varit en riktigt jobbig vecka de här..

Som jag skrev igår så blir det handling, träffa Louise, strosa runt på stan sen systemet och handla upp sig tills imorn. Sen blir de lugna puckar för fröken Anna. De behövs. Men som vanligt så somnar jag väl vid 9 och vaknar vid 7.. Hade en jävla tur imorse btw, hade inte ställt klockan men vaknade samma tid ändå! 

Idag är de en vecka sen jag och Louise såg Skitarg. De sjuksate jag har sett i hela mitt liv.. Kan knappt bärga mig tills vi ska se dom igen, i falun och på båten. Men de känns dock som om att de är en evighet dit :(

Nu ska jag borsta tänderna och bege mig till de där helvetesjävla jobbet. Just ja, Louise ska på arbetsintervju idag, lycka till pumis! De kommer gå så bra så.

Adios!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: