Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag

Nyss druckigt upp kaffet, ska borsta tänderna snart sen bege mig till jobbet. Snark. När jag jobbade på centrum kändes de kanppt nå tungt alls att bege sig till jobbet, men trivs inte alls lika bra i storvik så nu tar de bra mycket imot att åka dit på morgonen. Men de är bara att stå ut till sista oktober!

Blir som vanligt inte så mycket uppdaterat här.. Hinner inte med känns de som. Dagarna blir så korta när man slutar 16! Hinner inte med nått, eller så har jag inte ork till det.

Idag slutar jag 15 iaf, ska till arbetsförmedligen då och lämna ett papper sen åka och handla. Imorgon drar jag och Louise på close-up kryssinigen! Såg igår att de var slutsålt, fyfan vilket ös de kommer att bli!!!



Vi kommer hem rätt sent på fredag kväll, antar att vi är rätt slut då så de blir väl bara hem och sova. Eller om man är pigg så kanske de blir nån öl nånstans, de visar dig! På lördag em ska jag ut och äta med familj och släkt, eftersom jag fyller 20 på måndag! Orkar inte ha nå speciellet då, eftersom jag som sagt är så trött efter jobbet.. Så tar de på lördag ist. Sen på kvällen blir de lite festligheter =) Ska sitta hos fredrik och ta nån öl först, sen ut på mulle och förmodligen vidare till 8an sen. Den som vill haka på kan ju höra av sig!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: