Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

September

Jisses vad tiden går..

Första dagen på nya jobbet gick bra. Inte alls så illa som jag trodde.. Dock gick dagen skit segt, så mycket nytt man ska ta in och så blir man bara förvirrad. Men som sagt, de gick bra!

Har så satans ont i handen! Tatuerade mig ju igår.. Är svullen och stel, skit drygt. Men de ska tydligen bli så när man tatuerar sig på händerna, de är så tunn hud där.. De gjorde jävligt ont kan jag lova!!

Beställde hem lite mer kläder idag, kunna inte låta bli! Detta fick de bli;
file:///C:/Users/ANNA/Downloads/Bad%20Reputation.htm
file:///C:/Users/ANNA/Downloads/Bad%20Reputation2.htm
Tubtoppen och kjolen med knogjärnet på då alltså.. De gick inte att spara bilderna så ni får kolla där.

Ny arbetsdag imorn! Sen blir de bara götta och mys på kvällen. På lördag ska de rockas loss i järbo, vi syns väl där hoppas jag?


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: