Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sovasova..

Både igår och idag har jag bara legat i sängen och sovit. Har inte ens kollat på film eller tv! Bara facebokkat nångång i mellan åt. Det har varit så jävla skönt, de behövdes verkligen!
Har inte bestämt mig än för om jag ska jobba imorn eller inte. Känner mig fortfarande dålig.. Får se hur jag gör helt enkelt. Men på torsdag måste jag jobba iaf.. Och då på kvällen ska jag in till gävle och fixa pass också, så man får åka till Riga!

En månad, en vecka och två dagar är de kvar tills vi åker. Känns som om att de är skit långt dit! Men den som väntar på nått gott... Så jävla kul ska de bli!

På fredag ska jag hem till pappa och äta middag med honom och lillebror, myyys! Sen lät de som om att de blir festligheter på kvällen! Lät som om att de blir festligheter på lördag också, men tror jag skippar de isf och försöker få nå gjort här hemma. Skulle ha tvättat bilen och gjort klart allt inne på rummet.. Ser fortfarande ut som skit här inne! Men aja, får se hur de blir med den saken =)

Adiosamigos!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: