Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag

Vilket betyder att de är fredag imorn. Äntligen.

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, som vanligt. Haha.. Men nu så!

De senaste dagarna har de varit de vanliga, jobba, ut och gå, fixa matlåda, stoppa nå mat i truten, städa & plocka, kolla på soa sen slocknar jag innan kl 21. Jag är helt slut på kvällarna! Fast igår var jag till stan och hämta ut mitt pass också, sen gick jag och köpte lite skit och var på systemet. Tror dock inte att de blir nå fest i helgen.. Har inte hört att de händer nå kul så. Men får se.. De brukar jämt sluta med att jag är full nånstans så tänkte att de var väl lika bra att handla på sig lite =) Eller lite och lite, 2 flaskor vin, 6 öl och 1 cider blev de haha..

I morgon på kvällen ska jag och Patrik hem till pappsen och äta. Sen blir de då hem och fläska ner sig i soffan, tänkte få nå vettigt gjort på lördag ska vill vara pigg då. Eller iaf försöka =)

Idag är de en månad kvar tills jag och Louise drar iväg med RockBitch båten!!!! Jag är så sjukt taggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! Och två veckor efter det så bär de iväg på rock at sea, dock utan Louise. Vilket suger.. Men de är några från Los Raggos och TCG som ska åka då iaf, som jag får sällskapa mig med..

Nu ska jag facebokka lite sen borsta tänderna och bege mig iväg till jobbet. Adios!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: