Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Så här på morgonkvisten med kaffekoppen i handen så kom jag på det. Varför jag tappar intresset för killar så fort. Det är för att *trumvirrvel* ... så fort dom visar att dom vill ha mig så vill jag inte lägre ha dom. Konstigt va? Öööh ja. Jag har aldrig påstått att jag är riktigt frisk i huvet! Så fort jag får bekräftat att ''han vill ha mig'' då blir de liksom bara.. Dött. De värsta är att jag dissar killar utan att ens tänka på det nu för tiden. Det är bara de bästa av de bästa som duger, annars får de va. 

Jag kommer nog att få leva ensam i resten av mitt liv! Haha.

image description
When it comes around to love I always loose
That’s why I call myself the king of fools


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: