Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Jo då, nog allt lever det en liten brynäsare i mig. Har aldrig brytt mig i hockey och trodde aldrig att jag skulle göra det heller men när man har en mor som är besatt i de så blir man så illa tvungen att kolla på en match då och då och nu under slutspelet så vart jag fast. 

De var fan nästan så jag grina igår när Brynäs tog SM guld! Vilken glädje! Ångrar som faaan att jag inte åkte in till gävle och kollade på matchen. De vart tydligen en jävla fest (så klart) efter att dom hade vunnit. En sådan fest lär de väl ta ett tag innan de händer igen. 



Sitter just nu och dricker kaffe (ovanligt va?) och ska strax göra mig klar sen bege mig till badhuset för det vanliga på fredagar; solning och styrkepass. Om vädret håller i sig tills jag kommer hem så blir de nog en tur på skogsvallen också.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: