Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Igår kväll innan jag drog iväg på träningen så åkte jag och hälsa på Louise en sväng på lite skitsnack. På lördag ska hon och jag dricka sprit och skrika könsord! Eller ja, dricka sprit iaf. De var så länge sen vi gjorde de sist nu så jag blir nästan skrämd! Skärpning! 

Har sovit som en stock inatt, precis som de senaste nätterna. Så jävla skönt! När jag vaknade imorse så såg jag att de var grått och trist väder igen så jag kröp ner i sängen och drog mig en timme till innan jag skuttade upp och började med dammsugningen. Torkade även golven, tvättade, laga mat och diska. Skönt att man har lite ork i kroppen till sånt ibland! Även fast jag mer eller mindre bara går hemma om dagarna så finns de lite ork i denna kropp till att göra saker som måste göras. Tappar motivationen helt ibland!

Nu sitter jag och tar en kopp kaffe och ska strax bege mig ut på en springtur. Sen ikväll ska jag och mamma kolla på ice age 3 som går på 4an, och kanske käka nå gott till de. 

På sista april blir det sala trots allt. Hade egentligen ingen lust att åka dit från början, men nu fick de bli så ändå. Ska hem till Hanna och Christoffer och grilla med några först innan vi åker dit. Jag längtar så sjuuuukt mycket!!



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: