Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Det är lördag och jag är inte bakfull. Jag vet, konstigt va? Förbannat skönt dock! 

Efter träningen igår så följde jag med mamma till ikea, hon skulle köpa nå lagerhyllor till garaget så vi får nån ordning där. Vart en tur inne på köpis efter det, fanns mycket fint jag gärna hade kastat ut pengar på med jag höll fan på mig. Men en lite hårblomma vart de allt! Var helt slut när vi kom hem. Resten av dagen och kvällen spenderades på soffan.. När kl var 21 hade jag lessnat ur på de mesta och bestämde mig för att gå och lägga mig. Men hann bara lägga ner huvudet så fick jag för mig att jag skulle städa, haha. Sagt och gjort! Sen vart jag uppe halva natten ändå, tror varenda jävel skicka sms till mig!

Idag vakna jag upp av ännu ett sånt där glädjande sms som får en att hoppa upp ur sängen med ett leende på läpparna. Hoppas de får sitta i hela dagen! Nu ska jag dricka upp kaffet och göra mig klar, sen bege mig ut på en springtur. Ikväll då? Får se vad som händer. Kanske slinker ner en öl eller två om de händer nå kul ?


Midsommar närmar sig med stora steg! Skönt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: