Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

En solig söndag morgon och jag är inte bakfull. De är så jävla värt de!! Helt underbart.

Igår kväll drog jag hem till farsan och snacka lite skit. Planerade lite inför resan till Norge, jag längtar nästan ihjäl mig!! För första gången på flera år kommer hela familjen vara samlad där igen. Det ska bli så skönt!

Ska träffa honom lite senare idag så ska han tanka bilen åt mig snäll som han är. En annan är ju fattiglapp och har inte råd med det. Sen vette sjutton vad man ska hitta på resten av dagen! Bara njuta av de fina vädret tror jag!

Nu ska jag dricka upp kaffe sen bege mig ut på en lång promenad :)

Varje år i denna tid plockar jag lite vitsippor till mammsen, de har jag gjort sen jag var liten. Självklart skulle hon ha en liten bukett i år också!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 yasmine modell mamma och fru
skriven :

allt bra?

bloglovinbyte?

KRAM

2 Julia & Erik
skriven :

Hejsan! Varför inte kolla in våran nya blogg? :)

3 Victoria
skriven :

Hej och hallå där i vacker vädret!:)

Jag heter Victoria och jag är altså en 19 årig musik älskande tjej med en lite mörkare goth/rock/punk/emo/scene stil, som älskar att blogga!

I min blogg kan du hitta allt från starka åsikter, texter att relatera till, skönlitteratur, Inspiration av olika slag ,svar på stora frågor, kläder, galna frisyrer, musik, tävlingar, piercingar och tatueringar. förståss endel också om min stil och mitt eget liv men det är inte det som är i centrum. Fotografier kommer också in nu som då på bloggen, och till det har jag lite hjälp av en Pentax K-5 , och min skruttiga telefon! hah :)



låter jag intresant? :) kanske du vill följa mej på bloglovin , eller göra ett bloglovin byte? :)

Kram på dig och ha en skööön solig vårdag!



http://jinxedv.blogg.se/?tmp=29155015

4 josefin
skriven :

snygg header :)

5 Tilda
skriven :

fin blogg! kika gärna in min =)

6 - J U L I A ♥
skriven :

- Kikar in och önskar dig en trevlig söndagskväll,



kram :)