Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Happyface

Fick tillbaka för de jag skrev igår om att jag har sovit så bra de senaste nätterna.. Vaknade kl 4 i morse och kunna inte somna om fören runt 7. Hinner precis somna till lite så väcks man av ett sms.. Men det gjorde absolut inget denna gång, de var ett sånt där sms som kommer att få en att gå runt med ett leende på läpparna hela dagen =)
Har nyss slängt i mig en kopp kaffe och är inne på min andra nu. Kaffet smaka lite extra gott idag. Allt känns lite extra bra idag tror jag! =) Ska dra på lite musik och börja göra mig klar, sen bär de av till badhuset för att sola lite och träna! 

Ikväll blir de bara lugnt.. Imorgon var de tänkt att jag och Louise skulle dricka sprit och ha oss, men de kom lite annat ivägen så de blir nog dåligt med de =/ Stackarn är sjuk också så.. Menmen, de kommer fler helger!


Här var vi bra små ;) typ 15 år, haha!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 40-50's Pinup-fotograf - Miss Emelie '
skriven :

sv; Jaaa visst blev de? :D Lite coolt att svarta blev oranget, hehe :) Klart du ska prova!! Ska även bleka två par jeans idag tror jag :) Hihi