Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hookers..

Lördag. Igen. Vart fan tar veckorna vägen? 

Tog en lååång sov morgon idag, till 11:30. Inte för att jag förtjärna det, inte för att jag behövde det, utan för att jag bara kände för det. 

Trevlig kväll hos farfar igår med släkten. Käka smörgåstårta, tårta och drack öl. Kollade på vampire diaries när jag kom hem, sen slocka jag som en sten. 

Så idag då, what to do? Sitter och dricker kaffe nu iaf sen ska jag bege mig ut på en promenad var de tänkt. Sen då? Ska försöka hålla mig nykter ikväll iaf. Får se hur de går med den saken..

Nä, i med kaffet sen pälsa på sig. Hörde att stockholmarna hade fått rätt mycket snö i natt. Mahaha! Fast man ska väl inte skratta, för då kommer väl skiten hit å. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: