Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Im on fire

Eller nått.

Sitter här och försöker att få nån ordning på allt skit som jag har på datorn. Tagit bort en massa gammal musik, bilder och filmer och flyttat över de till andra hårddiskar. Trök göra verkligen! Men skönt att ha de gjort sen. Har betalat alla räkningar också, hejhej fattiglapp igen. Vill ha Juni, jobb och en jävla massa pengar nuuuu!

Somnade som en sten igår kl 21, och vaknar upp med världens huvudvärk idag. Mindre kul! Ska strax stoppa nå mat i nyllet och sen dra igång lite kaffe, kanske blir bättre då. Sen kommer Louise hit en sväng =) Och ikväll är de dags för lite spinning. Har bestämt mig för att gå till badhuset fram och tillbaka.. Tänkte att jag skulle simma lite också efter spinningen men kom på att hockeyn börjar kl 19 så de hinns inte med denna gång. 

59 dagar kvar till Metaltown. Tiden bara springer iväg!


My heart is just to dark to care
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pinup-Fotograf - Miss Emelie
skriven :

sv; Okej! :) Va kul. Jaa jag tänkte väl typ 100-200 kr kanske? Beror på hur avancerad man vill haa :)