Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Metalfuckingtown

Boende till Metaltown fixat. Fett skönt att slippa tält! Vi ska bo hos nån vän till Liza, ca en mil ifrån festival området. Gick tydligen bussar precis utanför där vi ska bo, så de är ju bra. 67 days to go! Fast vi åker om 66.
Vill.åka.nu.

För övrigt så saknar jag min vän Louise lite. Vi har inte träffats så mycket den senaste tiden =/ Och idag är det en månad sen vi söp ihop sist. SKANDAL! Men så kan de bli ibland.. Hoppas på bättre tider rent ekonomiskt för oss båda så vi kan hitta på nå riktigt kul snart igen =)
-
Jahaa, nu då? Hade de inte varit för de ur usla vädret så hade jag lätt tagit en promenad. Men inte så där jätte sugen på att dra mig ut i regn och rusk. Hoppas på bättre väder i morgon.

Btw, den 5 maj spelar Degradead i sthlm. Skulle inte va helt fel att försöka leta sig dit då! Sist jag hade chans att se dom var på Rockbitch, men de vette fan va jag höll på med då istället för att se dom? Fyllskalle. 

Mina inlägg blir jämt så osammanhängande nu för tiden.. Ber om ursäkt för de. Fast, NÄ! Eller?
Äh nu ska jag iaf krypa ner i sängen och glo på tv i min enamhet. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: