Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sommar sommar soooommarrr!

Kan inte bestämma mig för hur jag ska göra med mina semesterdagar. 2 st ska jag ta ut när de bär av till Metaltown iaf, det vet jag. Så då har jag 4 kvar (hoppas jag, om dom inte har ändrat de i år..) Frågan är just om jag ska ska ta ut dom när de är Getaway, Rockstad Falun eller om jag ska dissa de och dra till Norge istället?

De enda bandet jag egentligen vill se på Getaway är Meshuggah. Förhoppningsvis spelar dom på fredagen så kan man dra dit efter jobbet (om man lyckas få tag på en endags biljett) Men samtidigt vill jag dit alla dagar. Hm.
Rockstad Falun är den 16 - 18 augusti (torsdag-lördag) Så då lär jag ta ledigt två dagar isf. Men intresset för att åka dit har runnit av lite. Så de lutar mot att jag skiter i det.

Så då står de mellan Getaway och Norge.. Håller tummarna för att Meshuggah spelar på fredagen, för då hinner jag med båda. Känns så konstigt att inte har varit till Norge nu på 1½ år, så måste fan åka dit. That's it.

Jag tyckte de var så skönt att inte ha nån semester planerad (utöver Metaltown) men insåg nu imorse att jag lär börja planera vad jag vill göra för att sen se vad som hinns med. Gör jag det inte så kommer jag ligga här på mitt feta arsel hela sommaren, vilket jag inte vill. Har jag inte saker och ting planerat så blir de bara kattskit av allting!




När jag ser dom här bilderna så känns de nästan givet att de blir Norge.
Finns inget bättre än att gå ihjäl sig upp för ett fjäll och sen sitta där och hålla käften!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: