Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag.. Igen.

Fan va dagarna bara springer iväg..

Igår kom Louise hit på morgonkvisten och drack kaffe i solen =) Och så vart de såklart en massa skitsnack! Resten av dagen hände de inte allt för mycket, vart en lång tur på skogsvallen och runt stensätra och sen iväg på ett styrkepass på kvällen. Ungefär så intressant var den dagen. 

Just nu sitter jag och dricker kaffe, ska göra mig klar efter det och bege mig till stan för att uträtta lite. 
Hade planer på att dra in till gävle och slå ner arselet på nån sportbar och kolla på matchen ikväll med Gurra men de verkar bli dåligt med de. Så ska nog dra hem till farsan och kolla på matchen med honom istället! 

Snart är de helg igen. Ska föröska hålla mig nykter även denna gång, på nått vis så lyckades jag ju förra helgen.. De händer inte allt för ofta nu för tiden. 

Nä, nu ska jag kasta på mig ett ansikte sen bege mig in till byn!


Världens snyggaste bild på oss!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Jag vill också dricka öl mer er ;))