Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Tidigare idag så satt jag och klöpp gräs på sandstensgatan (lägenheterna i stensätra), satt helt i mina egna små tankar hela tiden.. Fast egentligen tänkte jag ingenting. Åkte hem en sväng för att gå på toa innan jag åkte tillbaka till jobbet, av ren reflex kollade jag i postlådan. Där låg ett brev från adressändring. Då helt plötsligt kom jag på - jag ska flytta om 4 dagar. Jag har en fantastisk pojkvän som jag ska bli sambo med. Jösses vilken konstig känsla de var som spreds i kroppen! Lycka, panik, ångest... Kände nog allting på en och samma gång. Den känslan har suttit i hela dagen efter det.

Jag är så fruktansvärt glad över att jag har träffat Erik och att vi ska flytta ihop. Men helt ärligt så vill jag egentligen inte flytta ifrån Sandviken. Jag har alltid sagt att Sandviken är en skit stad/by/håla, men nu när jag väl ska flytta härifrån så inser jag hur mycket jag trivs här. Allt jag känner till och behöver finns här.. Det känns inte skit kul att flytta längre. Fast samtidigt så gör det det. Jag ser så mycket fram emot att få dela ett liv med Erik i vårt fina hem! MEN, jag kommer att sakna Sandviken, min familj, nisse, Louise, promenaderna ut till sätrabadet, 8an (konstigt nog), ica supermarket björksätra (haha ja, faktiskt.), mitt rum, och ja.. Allt helt enkelt! Jag kommer ju så klart komma och hälsa på när jag kan och har råd, men om allt går bra mellan mig och Erik så kommer jag aldrig mer att vara en Sandvikenbo. Det skrämmer mig lite!

Jaja, nog om det.

Var hem till pappa för ett tag sen och fikade och hämtade lite grejer och nu ligger jag i sängen. Det finns en hel del som jag skulle behöva göra men ingen ork till det. Det får bli tv och mys i min ensamhet resten av kvällen istället.

Imorgon ska jag ha avskedsfika med Louise, det känns tragiskt!! Sen kommer det ta ett bra tag innan vi ses igen.. Ännu mer tragiskt!! Vad som än händer så hoppas jag att vi håller kontakten, annars vet då fan inte jag vad jag gör. 

På torsdag ska det sista packas och göras i ordning. Ska även åka och köpa tårta som jag ska bju på på fredagen när jag slutar. Sen ska jag åka till kyrkogården och lämna en liten blomma. Det kommer väl att ta ett tag igen innan man åker dit.. Usch. 

Och på fredag går flyttlasset efter kl 16 nångång. Det känns bra. Och dåligt. Men mest bra.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: