Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Har haft ett par omtumlande dagar, har varken vetat ut eller in om nånting och hållt på att stressa ihjäl mig. Men idag känns det bättre igen! Dagen på jobbet har flytit på bra och när jag kom hem så sökte jag några jobb, kolla på soffa med Erik över telefon, klickat hem lite nya underkläder och nu ska jag rensa telefon på bilder och sen kanske börja packa ner vinterkläder och skor om de finns nå ork till det. Annars blir de popcornskålen på magen och lite tv istället =)

I helgen åker jag hem till gränges igen, skönt. Lär försöka få i ordning lite där hemma innan jag flyttar dit riktigt, så vi ska väl bara pyssla med det. Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på! ¨

Lite bilder från senste tiden...


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 tuttmaria
skriven :

åhh blir helt gråtfädig av den där sms bilden! Lycka till anna och jag kommer gärna upp och hälsar på :)