Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Äntligen har det varit två riktigt fina sommardagar. Och så klart ska man jobba då.. Men stack hem lite tidigare idag iaf, så jag och mamma åkte till högbo och åt en glass, kolla på kaniner & getter, gick till glasmästaren och kolla och så gick vi runt lite bara. Synd att man inte tar sig dit oftare, det är så fint där!

Imorgon är det äntligen fredag igen så då åker jag hem till gränges. Skönt! Får se vad vi hittar på för nått.. Blir det fint väder så ska vi grilla och spela kubb iaf har jag bestämt =) och så blir det nog nått gjort i garaget också. Nästa vecka går första flytt lasset dit, längtar!! Gjorde adressändrig igår, så från och med den 31 aug finner ni mig på bjönhyttevägen 74 77250 grängesberg =) 

Annars rullar livet på bättre än nånsin. Tror jag aldrig har varit så här lycklig =)



Jag saknar trollhättan!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: