Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Ledig idag så har passat på att plocka undan lite och haft upp de sista julpyntet, bara granen kvar nu som jag och Erik ska klä ikväll.
Tog tag i garderoben som har rastat ihop också. Tog sin lilla tid de.. Och än ligger de en massa kläder på golvet som jag inte vet vart jag ska göra av. Det roliga är att Erik har fan dubbelt så mycket kläder som mig.. Och vägrar kasta nått! Suck. Som sagt, vet inte vart jag ska göra av det och de gör mig så stressad.

I helgen så var Eriks familj här, vi åt och fikade gott och hade det trevligt! Och igår var jag och tatuerade mig, fick de i julklapp av Erik :) så nu är team kuk borta! Skönt.. Nu kan man visa sig naken för Erik utan att skämmas ;p

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: