Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Länge sen man skrev här nå nu.. Så tänkte ta och göra det nu när jag ändå inte kan sova!

Har börjat jobba mer och det går bra, har fått mycket beröm för hur duktig jag är :) kul! Jobbade mycket förra veckan, det vart en jobbig vecka. Denna vecka blev det lite mindre, gjorde en byggstäd igår och så ska jag jobba på torsdag och fredag, så idag och imorgon är jag ledig så då ska jag passa på att träna, städa och dona här hemma.

I helgen satt jag upp ljusstakar och stjärnor och bytte gardiner, så mysigt här nu! Ska fortsätta med det idag tänkte jag.

I helgen kommer svärmor hit och hälsar på och lämnar av amazonen Erik har köpt. På söndag ska jag lägga mig under nålen och plågas, nu ska team kuk bort! Ska få de i en lite för tidig julklapp av Erik :) så snällt <3
Nästa helg ska vi åka till Mora en sväng och julbaka lite, och sen fixa klart allt med julklappar.

Åker hem till Sandviken över jul var det tänkt. Ser fram emot det! Men nyår då, vad händer då? Klubben har nyårsrock, lutar mot det om inget annat kul händer här hemma i trakterna.. Vi får se.

För övrigt så saknar jag min vän Louise jäääääätte mycket :((

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: