Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Alla hjärtans dag

Kan inte förneka att jag bli lite spyfärdig av all kärlek som är i luften denna dag. Men de har väl med att göra att jag själv är så ensam denna dag haha. De har jag varit i alla mina 20 år! Får va glad om jag får nå geléhjärtan av farsan ;) Har iaf fått sms från Louise och Farfar där dom önskar mig en glad alla hjärtans dag, det värmer iaf!

Har suttit och kolla på lite cyklar nu, ska köpa en ny till våren tänkte ja, en lite mer ''sportig''. Trött på min dampirra nu! Men satan va dyrt de är.. Den billigaste jag hittade fanns på biltema för 999 kr, om den finns kvar i vår så köper jag nog den =) 



Ska strax ta en promenad till ica och handla lite. Sen ska jag bara dona lite här hemma innan de bär av till badhuset för ett spinnig och stryke pass!

Ha en bra alla hjärtans dag alla!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: