Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Bandy final

Sitter och kollar på bandy finalen nu, Sverige - Ryssland. Spännande match!
Ska kolla klart på de sen börja ta reda på disken och städa undan lite innan de är dags för att dra iväg på möte. 
Resten av kvällen blir de bara lugnt.

I veckan har jag bara en massa träning inplanerad. Och så fyller min gudson Joel 2 år så ska åka och fira han med =) Och på lördag är de rocken i järbo som gäller!

Tidigare i veckan så sökte jag jobb i dannemora gruvan i uppsala. Dom sökte kvinnor som var suga på att prova på jobbet som bergarbetare, och de vill ju jag. Så hoppas verkligen på att dom hör av sig! Så håll tummarna för mig nu =) Ska även söka jobb på coor som parkarbetare. Bara säsongsarbete, men bättre än ingenting! Och nästa månad ska ansköningarna för säsongarbete på sandvikenhus in å. Jag är så jävla trött på att vara arbetslös nu! 

Nä, nu ska jag fortsätta kolla på badnyn =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: