Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Metalkväll

Ja på lördag är de Metalkväll på bolaget! Äntligen händer nå vettigt i Sandviken.. Ska bli as kul!

Vart en sväng till Valbo med mamma idag.. Kom hem med en bh, strumpbyxor, ett neon gult linne och solbrillor! När jag kom hem så blev de en springtur, eller försökte med de iaf.. Fick håll som vägrade ge sig, så jävla drygt. Sen efter de har jag mest legat och kollat på tv. Och färgat morsans hår. Skulle ha färgat mitt å, men så jävla krångligt med mitt halv meter långa hår! Tänkte att jag skulle ta tag i de innan vi drar till Trollhättan iaf, så man inte ser ut som skit i skallen när man ska utforska nya trakter!

Imorgon står de träning på schemat på kvällen. Under dan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Mamma har ledig vecka så ska väl förmodligen hitta på nå med henne iaf.

De var allt för den här gången!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: