Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Vad skulle livet va utan musik?

Har hittat massor av nya favorit låtar dom senaste dagarna!

Five finger death punch - if i fall
Amaranthe - hunger, amaranthine, call out my name & 1.000.000 lightyears
3 doors down - believer
Norlie & KKV - tröjan du hatar, när jag går ner & can i be the one
Mustasch - bring me everyone

Alla låtar finns på spotify för den som vill lyssna!

Styrkepasset idag var så jävla skönt!! Innan de så solade jag som vanligt och på vägen hem köpte jag med mig en pizza efter att lillebror hade tjatat skallen av mig. Så åt en bit, sen skulle jag ut och gå en sväng tänkte ja. Men de vart en lång springtur istället! Fyfan va skönt de var! De måste jag fortsätta med. 

Är så glad att Louise drog med mig på träningar i början av november. Måste nästan säga att de förändrade mitt liv lite! Jag mår så mycket bättre både fysiskt och psykiskt. Fysiskt för att hela kroppen har fått en bättre hållning så jag har inte ont i rygg och nacke nå mer. Min axel har blivit mycket bättre och jag känner mig så mycket piggare än tidigare. Psykiskt för att de är så skönt att komma iväg dit och göra nå annat än att sitta hemma. Och nu när träningen äntligen har börjat ge resultat (kunna lägga på mer vikter idag) så får jag faktiskt lite bättre självförtroende! Har alltid haft en relativt negativ inställning till träning, men nu förstår jag verkligen vad som menas med att man mår så mycket bättre om man rör på sig. 

Nog predikat om de. Ikväll blir de bara lugnt, film med morsan bara. I morgon ska jag ut på en springtur tänkte ja om de inte är för dåligt väder. Sen ska jag till Staffans Bil och hälsa på Louise och Krille =) Tar med mig lite gofika dit och dom står för kaffet. Perfekt! 

Nä nu orkar jag inte skriva mer, hejsvejs!


Louise och jag i den här tiden förra året..
Vi ser så små ut tycker jag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: