Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

5 sanningar om mig

1. Jag har tvångstankar som är sjukt irriterande.
2. Jag är allergisk mot skaldjur och senap.
3. Ibland önskar jag hade jag hade en pojkvän. 
4. Jag vill flytta från Sandviken, jobba och knyta nya kontakter.
5. Jag har svårt för att tro på mig själv.

-

Vattengympa i morse, höll på att skjuta mig själv i huvet när jag gick upp för jag var så trött. Men åkte iväg iaf! Käka frukost efteråt med Lojs, alltid lika gott. Har nyss varit ute på en promenad nu och väntar på att Tina ska höra av sig och komma på kaffe.

För övrigt så ska jag prova på att göra egna fiskpinnar idag =) Har fått nojja på fisk nu, så jävla gott!!
Så ska börja med de snart!

Resten av kväll blir de true blood bara. Har börjar kolla på säsong 4 igen, så jävla bra =)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: