Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Bollnäs

Igår hade jag en massa inplanerat som jag skulle göra, men inget av de vart gjort haha. Jag och Tina åkte till högbo istället, grilla korv och åkte lite i backen. Men vart inte kvar där så länge.. När jag kom hem så vila jag lite sen började de krypa i kroppen.. Tänkte egentligen att jag bara skulle va hemma på kvällen och ta de lugnt, men så blev de inte.

M.I.D spela på tranan i Bollnäs så jag och Tina fick för oss att åka dit. Sagt och gjort! För första gången i mitt liv var jag ut på en krog spik nykter! Haha. Och de gör jag inte om, fan va drygt de är med alla jävla fyll skallar när man själv är nykter!! Fy. Men vi vart inte kvar där så länge.. Kom hem kvart i 4 i morse. En rolig road tripp blev de iaf! Vi sjöng, skratta och fula oss som bara vi kan. Bara Louise som saknades, sen hade de varit perfekt!

Idag är de kanon väder ute och jag tänkte att jag skulle gå ut och gå men nä, orkar fan inte haha. Ligger och kollar på skidorna nu, ska väl strax fixa nå mat sen ska jag knäppa kort och så på lite skit som ska säljas på tradera.

Idag är de ett år sen mikey lämnade oss. Hoppas du har de bra, vart du nu än är <3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: