Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Nyår vart väldigt lyckat även fast jag hade sjukt ont i magen och mådde dåligt hela dagen..

Louise, Krille, Brosan och Fia kom hit och käka lite och umgicks, sen åkte vi hem till Brosan i Järbo och drack där ett tag innan vi gick till folkan. Det var lagomt med folk, och kul hade vi!

Jag gick och la mig kl 8 på morgonen, sov kvar på folkan. Vart en massa konstigheter där på morgonen, haha. Ångest!

Vaknade upp på golvet, helt ensam där. Började plocka undan lite i väntan på att pappa skulle komma. Började få sjukt ont i magen igen så vela bara hem.. Kasta mig i sängen så fort jag klev innanför dörren. Några timmar senare spydde jag som en gris och så fortsatte de hela natten och morgonen. Inte alls mysigt.

Är lite bättre idag men har fortfarande sjukt ont i magen så imån blir de farbror doktor.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: