Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Förjävla trevlig kväll med Tina igår! Vi satt hemma hos mig och drack vin, sen tog vi bussen till stan och gick till 8an :) drack drinkar och hade allmänt trevligt. Louise kom dit å heja på oss med :)

Idag har jag mest legat och varit bakis, skit drygt. Lyckades finna ork till å få upp nya spegeln jag har köpt iaf, och byta sängkläder. Dammsugningen spar jag tills imån.

Styrkepass med Louise vid lunch imån, sen iväg och handla. På kvällen blir de lugnt, tacomys med mamma och lillebror.

På lördag bär de in till Gävle med Tina och de ska bli sjukt kul! Så jävla länge sen jag var ut i Gävle nu.. Vi ska möra upp Louise och Lotta där med :) kul!

Nä, nu ska här sovas :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: