Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

*

Ligger i sängen och segar.. Hatar måndagar!

Hade jävligt kul i lördags! Jag och Tina tog bussen in till Gävle och så fick vi skjuts hem till Gurra. Vi satt där till halv 12 nångång, sen drog vi till old saints. As trevligt ställe! Drack drinkar och tequila ( måste verkligen sluta dricka de, blir jämt så full haha ) tog bussen hem sen igen med Louise, Lotta och anna. Somnade som en sten när jag kom hem!

Mådde as dåligt igår, fyfan.. Farfar och hans sambo kom hit och fika, sen köpte jag och lillebror mat och efter de låg jag bara på soffan och somnade tidigt.

Idag fyller lillebror 17 år! <3 tiden bara rinner iväg.. Så ska hem till pappa ikväll och äta lite tårta. Annars blir de bara lugnt idag.

Folk tjatar på att man ska åka på wheels kryssningen, men nej tack. Håller tummarna för att de blir close-up istället!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: