Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snulle!

Efter en tripp till Valbo med Louise så vart humöret genast mycket bättre. Köpte ett par jeans, trosor och lite smink. Hämtade upp Tina på vägen hem.. Vi har kollat på tv, käkat go mat som hon laga, och medans hon gjorde de så dammsög jag lite.. Sen kolla vi på jägarna 2! Så jävla bra film!

Som vanligt så vart en bara en massa trams när hon var här haha. De enda som går runt i mitt huvve är 'snulle' haha. Och så klart prata vi en massa om resan till trollis. Är så jävla taggad!!

Nu ska jag försöka sova med antar att de inte kommer gå nå vidare.. Har då svårt för att somna på nätterna nu för tiden.

I morgon är de styrke pass som gäller med Louise! Skönt som fan. Sen ska jag hem till pappa och äta med han och lillebror. Efter de blir de väl bara lugnt. Har inte en krona till att supa nå denna helg.

Nä, nu lär jag försöka sova.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: